Választottam

Utolsó kommentek:

nemecsekerno_007 2018.02.21. 17:07:16

@tothgab: "A másik állításoddal/kérdéseddel viszont vitatkoznék: szerintem ez nem lopás, hanem ez a szolidaritás lényege: az alapellátások mindenkinek járjanak, egészségügyben, oktatásban...."

Húha :)
- Ha valaki meg tudná fizetni az orvosi ellátás legalább egy részét, annak meg is kéne. Mert így azoktól veszi el akik tényleg rászorulnak. Ez így nem hamis szolidaritás.
- Amúgy az se szolidaritás, hogy az alapellátás v. bármi mindenkinek járjon. Pont ez a gond a rendszerrel, ezért nehezen finanszírozható.
- Illetve ezért magasak az adók, járulékok. Nézd meg Lengyelországban v. Szlovákiában mennyi az adóék. Ez mutatja az elvonási szintet.
- Az utóbbi 8-10 évben ezt nekünk sikerült levinni 51%-ról 47-re. Szükség van további csökkentéshez, hogy a fizetések versenyképesebbek legyenek, meg a gazdaságunk is, de ehhez már hozzá kell nyúlni a nagy elosztó-rendszerekhez. Értsd.: tisztázni kell, hogy ki és mennyit tud maga fizetni, a maradék maximum 10-15%-al meg szolidáris lehet a többi.
- Amiről te beszélsz az inkább a szocializmus, de arra sose volt és most sincs pénzünk. Azért kellett a hiteleket felvenni.
- Most is csinálhatnánk ezt, de akkor elszáll a költségvetési hiány, azt meg nem engedi az EU. Meg amúgy se kéne megint ugyanazt csinálni.
- Szóval komoly, fájdalmas reformok kellenek amihez politikai konszenzus kéne a pártok és a választók részéről is.
- Egyébként amiről te beszélsz az társadalmi megállapodás kérdése lenne, csak ez nálunk nem volt. Hanem csak így alakult.

- Az oktatás az más tészta, ott erősebben kell érvényesülnie a szolidaritásnak, de ott is fizessen az aki tud.
- A főorvos úr kicsi lánya ugyanúgy nem fizet tandíjat, mint a szerényebb anyagi körülmények közül jövő hallgató. Ez is a hamis szolidaritás kategóriájába tartozik.

"Egy szimpla orvosi ellátás is iszonyű pénzekbe kerülne, ha mindent piaci alapon számláznának ki a páciensnek. Szerintem természetes, hogy orvosi ellátás mindenkinek jár:...?"

- Jaja, jár. Csak ki legyen aki fizeti?
- Ezért írtam, hogy első körben a családon belül kéne megnézni, hogy ki tudja a nagyi nyugdíját fizetni, meg az eü. ellátását.
- Utána jöhetnek azok, akik rossz anyagi körülmények között élnek.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

1ghost 2018.02.21. 14:29:07

@Bravehearth: "biztos lehetek abban, hogy jó úton járok! "

Na mi van te szarházi bérhazudozó orbántroll? Látom, mai is korán kezdődött a meló! De hiába bazdmeg, az ország már csak köp a tolvaj, korrupt a fajtádra.

Ja. Majd elfelejtettem. Persze, hogy jó úton jársz. Sőt nemsokára célba is érsz, záródik az ajtó, kattan a bilincs. Áprilisban nagytakarítás, szelektív hulladékgyűjtés, s téged mint genetikai hulladékot természetesen begyűjtünk, majd a börtönbe tárolunk, amíg le nem bomlasz.

De van még egy rossz hír: a hájas, kövér, kopaszodó fejed, aligha fér majd ki a cellarácson, nehéz lesz vele kikandikálnod.

Szóval, ennyi rossz hír, mi? Rohadt egy nap az neked, nem irigyellek.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Bravehearth 2018.02.21. 08:25:23

@1ghost: "Ugyanis egy szarházi, nickek tucatjaival rendelkező bérhazudozó orbántrollon mégis mit kéne szeretni?"

A nickek tucatjairól ugye van konkrét bizonyítékod is? Úgy értem, IP címek, mcaddress adatok és szolgáltatói adatok is. Vagy csak a pofád nagy a semmire, te kis retardált??? Ahogy általában?

Nem kell szeretni! Sőt! Mondtam már neked, gyere, állj elém! És a két kezeddel vegyél elégtételt, te kis bokafosó! Hm...?

"Nincs az a fideszes mocsokság ami ellen ez az emberiség legalját reprezentáló sejthalmaz @Kovacs Nocraft Jozsefne: @Bravehearth: valaha is szavát emelte volna! Abszolút nincsen."

Egyrészt ez SEM igaz, másrészt sajnos korlátolt kis kóros szövettan vagy ahhoz, hogy akár értelmezd is azokat. Anyád kudarca, nem a miénk.

"Mit gondolsz hány derék honfitársunk életét döntötték nyomorba az elmúlt években..."

Pont annyiét, mint a korábbiakban. Esetleg másokét. Majd minden nyomorba döntött ember elpályázik szépen szavazni és elzavarják a kormányt. Ha annyian vannak, amennyit vizionálsz, akkor simán nyert ügyetek van! Akkor mit aggódsz, idióta?

"Szeretni ezt? Na ne hülyéskedj, édes öregem."

Szarul is érezném magam, ha egy magadfajta büdös patkány bármiben is egyetértene velem! Amíg te ajvékolsz, addig biztos lehetek abban, hogy jó úton járok! És továbbra is szebbnek látnám a világot a lengedező hullád árnyékából! Szerintem...
B.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Bravehearth 2018.02.21. 08:12:57

@tothgab: "De, értettem a lényeget, és most is megerősítetted: szerinted rendben van, ha a politikusok lopnak"

Dehogy érted! Nem értetted meg. Te arról beszélsz, hogy nem fogadod el a korrupciót! Én pedig arról, hogy a politikával EGYÜTT JÁR a korrupció! Lehet ezen finomkodni, lehet maszatolni az igazságot, de ha valóban és őszintén végiggondolod, akkor látnod kell, hogy sajnos ez valódi probléma. Skandináviától kezdve Anglián, Németországon és az Egyesült Államokon át Ausztráliáig ott van a korrupció. Szörnyű és elítélendő, de ez van. Továbbá azt kell megértened, hogy aki mindenáron változást akar, az érthető és rendben is van, de a változással a korrupciótól nem fog megszabadulni. Ezzel a bagázzsal, amelyik itt hangoskodik semmiképp! Egy részük már bizonyított. A másik részük pedig vagy összeállna az előbbiekkel, vagy egyszerűen a kutya se hiszi el, amit mond!

Te azt mondod, nem tudod elfogadni ezt, ami van. Ez jól is van így. Váltani kell. Ok. Mindenáron. Hát, szeintem pedig nem! Mindenáron semmiképp sem, mert az 'orbántakarodj' után másnap reggel feljön a nap és akkor pontos és korrekt válaszokat kell tudni adni! Mi egyszer már megfizettük azt a 'bármi árat'! Ki tudja, hogy a következő alkalommal mi lesz az a 'bármi ár'? És ki fizeti majd meg?

"Én pedig ezzel nem értek egyet, szerintem egyáltalán nincs rendben, ha a politikusok lopnak,
sőt, nem érdekel, hogy közben mit adnak, mert nekem egy tolvaj ne adjon a zsákmányából alamizsnát."

Ok, rendben van. Megoldási javaslatod? Alternatíva? Vagy nekiállsz és minden politikus mögé odaállsz egy csőre töltött Tokarevvel, egy ív papírral, tollal és számológéppel?

"Elnézést, hogy ennyire leegyszerűsítettem a mondanivalót, csak azt akartam megmutatni, hogy azért nem egy olyan észveszejtően nagy nézeteltérés."

A nézeteltérés éppen ez! Mást gondolunk a 'bármi árról' és a 'nyereségről'. Próbáltam veled érzékeltetni néhány konkrétumon keresztül, hogy a nagy lopások ellenére a mindennapokban mit eredményezett az elmúlt 7-8 év változása. Gondolom más a hangsúly számodra és más számomra. Ezt vagy megérted, vagy nem.

"... de nem egy olyan téma, amiért egymást ne lehetne alapvetően tisztelnünk, és rögtön torokra kellene ugrani..."

Kérlek keress rá @1ghost: aktivitására és olvasgass. Nem értek veled egyet, ezt nem kell sem tisztelni, sem tolerálni, sem eltűrni! Jobb volna a világ ennek a patkánynak a halálával szerintem. És nem is kívánok neki mást. Nem a téma és a véleménykülönbség miatt, hanem önmaga miatt. Nem zavar, ha nem érted meg.

"...ez olyan valami, amiről kell tudnunk higgadtan beszélni, mert innen és onnan nézve is baj."

Ennek a lehetősége már hosszú hónapokkal ezelőtt elúszott! Nem csak az egyszerű választó szintjén!

"Miért tudják a tyúktolvajt két hét alatt leültetni, de a politikust - és barátait -, akik milliárdokat visznek el, évek alatt sem?"

Azért, mert nem ÉRDEKÜK! Mert vannak (lehetnek) olyan politikai és akár egzisztenciális megfontolások, amelyek érdekében jobb, ha az egyébként bűnöző politikus a belpolitika színpadán marad! Erre a csótány az egyik legjobb példa. Ültessék le? Csináljanak belőle mártírt? Minek, ha hagyhatják akár politizálni, nyilatkozni is? Fenntartva ezzel egy polarizált belpolitikát és egy esélyt arra, hogy az a balfasz egy nyilatkozatával simán összerántja a fidesz táborát! De hasonló megfontolások levezethetőek ezer más esetben is. A sitt a 'cuslagok' szintjén fenyegető lehetőség, följebb már nem. Vágyhatsz rá, kívánhatod, de ez csak a te életed keseríti majd meg, kudarcok sorát fogod megélni.

Sokan pedig erre nem vágynak. Én sem. Konkrétumokat írtam le neked, gondold végig azokat, valamint az utalásokat az alternatívákra is! Hátha közelebb kerülsz a megoldáshoz. Persze lehet, hogy nem. De az sem jelenti azt, hogy a te véleményed legitimitása nagyobb volna, mint akár @Kovacs Nocraft Jozsefne: , @nemecsekerno_007: , @BéLóg: társunk vagy az én véleményem. Erről szól majd a választás másfél hónap múlva.
Üdv: B.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

1ghost 2018.02.20. 23:16:44

@tothgab: "Szeressük egymást, gyerekek! "

Kedves Tothgab!

Előrebocsátom, hogy normális esetben igazad lenne. Hiszen konstruktív vita keretében meg lehet találni azokat a közös nevezőket, amelyben értelmes emberek egyetérthetnek.

A story azonban itt teljesen másról szól, és ez az, aminek te - mint az hozzászólásodból tisztán látszik - egyáltalán nem vagy tudatában.

Ugyanis egy szarházi, nickek tucatjaival rendelkező bérhazudozó orbántrollon mégis mit kéne szeretni?

Nincs az a fideszes mocsokság ami ellen ez az emberiség legalját reprezentáló sejthalmaz @Kovacs Nocraft Jozsefne: @Bravehearth: valaha is szavát emelte volna! Abszolút nincsen.

Bármekkora fideszes disznóság derült is ki, egyet sem perdülünk, s ezt a rohadékot máris a disznók oldalán találjuk.

Mit gondolsz hány derék honfitársunk életét döntötték nyomorba az elmúlt években, s ez az éjjel-nappal neten rohadó ezernickű orbánista bérhazudozó troll meg itt mentegeti őket.

Szeretni ezt? Na ne hülyéskedj, édes öregem. Inkább gondolkozz, mielőtt véleményt formálsz. Azt még egyelőre lehet.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

tothgab 2018.02.20. 23:11:57

@Bravehearth:
Köszönöm.
De, értettem a lényeget, és most is megerősítetted: szerinted rendben van, ha a politikusok lopnak, ha közben juttatnak a nép felé is.
Én pedig ezzel nem értek egyet, szerintem egyáltalán nincs rendben, ha a politikusok lopnak,
sőt, nem érdekel, hogy közben mit adnak, mert nekem egy tolvaj ne adjon a zsákmányából alamizsnát. Pláne, ha azt közben tőlem lopta.

Elnézést, hogy ennyire leegyszerűsítettem a mondanivalót, csak azt akartam megmutatni, hogy azért nem egy olyan észveszejtően nagy nézeteltérés. Szöges ellentétnek látszik a kettő, valóban, de nem egy olyan téma, amiért egymást ne lehetne alapvetően tisztelnünk, és rögtön torokra kellene ugrani (egyik fél részéről sem). Igen, én is vesztettem már a türelmemből... Oké, nem kell szeretni, Hofi sem szó szerint érthette, de én azt hiszem, ez olyan valami, amiről kell tudnunk higgadtan beszélni, mert innen és onnan nézve is baj.
Miért tudják a tyúktolvajt két hét alatt leültetni, de a politikust - és barátait -, akik milliárdokat visznek el, évek alatt sem?

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Bravehearth 2018.02.20. 21:54:06

@tothgab: Üdv!

Ha már elindítottam ezt a szép gondolatfolyamot és megszólíttattam, akkor reagálok soraidra.

"Szeressük egymást, gyerekek!"

Nem! Nem kell szeretnünk egymást. Nagyon durva nézetkülönbségek, értékrendbeli különbségek és összeegyeztethetetlen gondolatvilág jellemez minket. Továbbá ez a @1ghost: jellegű képződmény önmagáért beszél, ha magad is megnézed, láthatod világosan! Ezt sem szeretni, sem tisztelni, sem becsülni, sem tolerálni nem kell! Szerintem nem is lehet!

"Tényleg, nem kell egymás vérét ontani/szívni csak azért, mert nem értünk egyet."

Maradjunk annyiban, hogy erről megoszlanak a vélemények. Az enyém is, @Kovacs Nocraft Jozsefne: , @nemecsekerno_007: , @BéLóg: társunké is! Talán nem mind gondoljuk így, de én a kevésbé türelmesek közé tartozom immár.

"Felvetődött a kommentek között néhány dolog, amit szeretnék tisztázni:"

Én pedig reagálnék a felvetéseidre.

1) "nem a Fidesz eredményeit kérem számon a szavazóikon. Viszont azt, hogy szerintük rendben van, hogy lopnak, és nem látják be, hogy ez mennyire káros az egész társadalomra nézve, azt nem tudom megérteni."

Nem értetted meg a lényeget! Senki sem mondta, hogy rendben van a lopás! Nincs rendben. Az is evidens, hogy káros a társadalomra és a gazdaságra. De azt értsd meg, hogy a 28 év megmutatta, hogy a korrupció olyan, mint a füst a tűz fölött. Jó a fénye, jó a melege, de büdös és kormos füsttel jár együtt. Vagyis akik megfáradtak a demokrácia hosszú évei alatt, már 'beárazták' a korrupció létét. Volt, van lesz. Nem ettől lesz jobb, vagy rosszabb egy politikai erő! Hanem attól, amit a korrupció MELLETT véghez visz vagy elér. És a kitűzött céljaitól.

"Ha betörnek hozzád, mit csinálsz, legyintesz rá? Hadd lopjanak, ez rendben van?"

Van, aki bekopog, elintézi a vizet, sőt a vízcsőtörést kijavítja, behozza a házba a villanyt, a gázt. Kifizetteti az árát és még lehúz nem kis 'mondvacsinált' költségekkel. Sőt, kis 'extráért' még a kerítésem is megerősíti, fölújítja. Van egy másik, amelyik ugyan behozza a vizet, de a villanyt és a gázt leszarja (bár beígérte), ellopja az előszobából a brifkót és még jól össze is veret a cigány haverjaival, majd elkezdi szétverni a kerítésemet! Vannak olyanok, akik szerint mindezek mellett szeretnem, tolerálnom és becsülnöm is kellene a cigányokat (persze még a vizet se intézi el) és ő kötelez, hogy bontsam le a kerítést is! És vannak, akik még cigánynak kinéző, de érthetetlen nyelven hablatyoló hontalanokat is lepakolnának a házba, garázsba, kertbe. Tudod mit? Akkor választom azt, amelyik lehúz még 'X' költséggel! Ezt így képzeld el. Mert ma ez van!

2) "ahogy az sem volt rendben, hogy az előző kormányok loptak, ez sincs rendben. Én teljesen egyetértettem a 2010-es választások eredményével, annak a kormánynak mennie kellett. De ne mondjátok, hogy a Fidesz jobb, mint az MSZP volt, mert nem jobb"

Fentebb próbáltam érzékeltetni, miért jobb. Kérdem én, ha mindent ellop a kormány, mindezek mellett most 15%-ot adózom az átlagbér másfélszeresén, míg a most ugatók regnálása alatt átlagbéren fizettem 36%-ot (szuperbruttóval bazdmeg!), akkor szerinted mennyire hiteles lopással és korrupcióval érvelve támadniuk a mostani kormányt???

"Minden közbeszerzés erről szól"

A közbeszerzés FOGALMA egy vicc! A közbeszerzés fogalma egyenlő a korrupcióval! Működésképtelen balfaszkodás, azóta semmi értelme, mióta kitalálták! SEHOL a világon! Mindenhol lopás, viták, elhúzódó perek és tipródás kíséri. Csak az ügyvédek és a kartellek háttérhatalmai zsírosodnak belőle! Lépjünk is tovább!

3) "mindannyiunktól lopnak, nem csak a baloldaliaktól, és nem csak a jobboldaliaktól. Mindenkitől"

Épp ezért nincs SEMMI különbség ebből a szempontból a hatalmak között. Ami nem mindegy az az, hogy a korrupció MELLETT mit csinálnak és mit valósítanak meg! Kórházak? Iskolák, fizetések? Nézd, annyit, amit bármelyik elődje tett, annyit ez a kormányzat is tett! De 2007-ben hetente rohadt le alattam a busz és mehettem gyalog. Kb. 4 éve ilyen elő sem fordult. Múlt héten a lepukkant SZTK-ban az ultrahangon teljesen új, csilli-villi berendezéssel vizsgáltak át, amit tavaly novemberben üzemeltek be. Még sorozáson (több, mint 20 éve) ugyanazon a tüdőröntgenen voltam, mint két éve. Tavaly az is ki lett már cserélve. Simán fenntartok egy fizuból egy lakást, autót és még meg is takarítok. Írjam le mi volt akkor, amikor még nem ez a kormány lopott? Gond nélkül el tudok járni nyáron két hétre nyaralni. 2011 előtt 8 évig nyaralás közelébe se jutottam! Pedig munkaviszonyban voltam! 7 kollégámnak született gyermeke az elmúlt egy évben! Egy jóbarátomnak pedig a 3. született, pedig a cimbi már 45 éves! És nem a semmirevaló cigányok és a triplaH-s ingyenélő-vegetáló népség gyárt megélhetésből purdét! Tyúktolvajlásért két hét alatt leültetik a cigányt Nógádban, nem magyaráz a kunceköcsög 'megélhetési bűnözésről'! Csak nagyon hirtelen ennyi jutott eszembe.

Hát tudod mit? Ezekre NE váltsuk le a kormányt! Jobbra, mindenképp. De ezekre...? Röhej!
Üdv: B.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

tothgab 2018.02.20. 20:19:33

@nemecsekerno_007:
Köszi a megtisztelő választ! Nem viccelek, tényleg köszönöm. Nagyon elborult a hangnem itt, jó látni egy ilyet.

Semmi baj azzal, ha naívnak gondolsz, én nem gondolom magam annak. Azért nem, mert nem csak szeretnék abban hinni, hogy tud(na) tisztességesen működni az ország, hanem tisztában vagyok azzal is, hogy ezért mindannyiunknak tenni is kell. Igen, egyetértek, igyekezzünk erre törekedni. Ehhez azonban kellene, hogy a jogalkotóknak (akik a mindenkire vonatkozó játékszabályokat gyártják) is meglegyen erre a szándékuk. De nekik szemmel láthatóan eszük ágában sincs. Sőt, küzdenek az átláthatatlanságukért. Ez nem fair.

A másik állításoddal/kérdéseddel viszont vitatkoznék: szerintem ez nem lopás, hanem ez a szolidaritás lényege: az alapellátások mindenkinek járjanak, egészségügyben, oktatásban ne érjen senkit hátrány amiatt, hogy nem gazdag. Ha az alap jól működik, és mindenki számára hozzáférhető és elérhető, akkor esetleg el lehet kezdeni gondolkozni azon, hogyan lehet még jobbá tenni.
Egy szimpla orvosi ellátás is iszonyű pénzekbe kerülne, ha mindent piaci alapon számláznának ki a páciensnek. Szerintem természetes, hogy orvosi ellátás mindenkinek jár: annak is, aki nem tudná megfizetni. Vagy ezzel te nem értesz egyet?

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

nemecsekerno_007 2018.02.20. 20:04:37

@tothgab: Hát elég kis naív vagy, már bocsi. A szándék jó, de nem csak a politikusok lopnak ám.

"Lopunk" mi egymástól is. Vagy szerinted az normális, hogy ugyanolyan ellátásra jogosult az aki havi 7000 Ft TB-t fizet mint aki 80 000-et?
Szidhatjuk a politikusokat, de előbb nekünk választóknak kéne egymás között precízebb elszámolás.

Azzal egyetértek, hogy lopjanak sokkal kevesebbet a politikusok, de akkor mi választók is inkább azon igyekezzünk, hogy befizessünk a közösbe, ne kivegyünk onnan.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

tothgab 2018.02.20. 20:01:01

@1ghost: @Kovacs Nocraft Jozsefne: @Bravehearth: @nemecsekerno_007: @vanRob: @BéLóg: @Frady Endre:

Szeressük egymást, gyerekek! Tényleg, nem kell egymás vérét ontani/szívni csak azért, mert nem értünk egyet.

Felvetődött a kommentek között néhány dolog, amit szeretnék tisztázni:

1) nem a Fidesz eredményeit kérem számon a szavazóikon. Viszont azt, hogy szerintük rendben van, hogy lopnak, és nem látják be, hogy ez mennyire káros az egész társadalomra nézve, azt nem tudom megérteni. Ha betörnek hozzád, mit csinálsz, legyintesz rá? Hadd lopjanak, ez rendben van? Legközelebb nyitva hagyod nekik az ajtót, sőt, kinyittatod a szomszéd ajtaját is, hadd menjenek oda is lopni? Mert azzal, hogy legközelebb is a Fideszre szavazol, ezt teszed. Azt mondod: hadd lopjanak.

2) ahogy az sem volt rendben, hogy az előző kormányok loptak, ez sincs rendben. Én teljesen egyetértettem a 2010-es választások eredményével, annak a kormánynak mennie kellett. De ne mondjátok, hogy a Fidesz jobb, mint az MSZP volt, mert nem jobb - a Fidesz nem kevesebbet lop, hanem többet, olyannyira, hogy gyakorlatilag ezt tették a NER lényegévé. Minden közbeszerzés erről szól, és mindenkit, aki a közbeszerzéseket ellenőrizni szeretné, egyszerűen a nemzet ellenségének (pl: sorosbérenc) kiáltják ki. Értitek a logikájukat: az az ellenség, aki nem akarja hagyni, hogy lopjanak. Szerintem ez gusztustalan. Ezek _sem_ méltóak arra, hogy betegyék a lábukat a Parlament épületébe.

3) mindannyiunktól lopnak, nem csak a baloldaliaktól, és nem csak a jobboldaliaktól. Mindenkitől: a befizetett adókból iskolákat, kórházakat kell fenntartani, orvosokat, tanítókat kell képezni, és utána tisztességes fizetést kell nekik adni egy életen át, nem a korrupció által generált büntetéseket fizetni. Megjegyzem: amikor EU-pénzeket lopnak szét, akkor az EU adófizető polgárait lopja meg a rendszerünk, nem Brüsszel pénzét. Te mit szólnál, ha megtudnád, hogy a te adódból egy francia/olasz/szlovák/stb oligarcha gazdagszik? Visszakérnéd, nem?

4) ja, és ezek megtanítottak minket arra, hogy _egymást_ gyűlöljük ahelyett, hogy a valódi felelősöket kergessük el. Szerintem ezt kell megállítani.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

1ghost 2018.02.20. 15:25:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Bravehearth:

Ó nagyszerű! Örülök, hogy élvezed.

Na de akkor viszonzásképpen én is bevallok neked valamit: én is imádom, ahogyan a választások közeledtével egyre tehetetlenebbül vonyítasz. Öröm nézni a vergődésed.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 10:31:22

@1ghost:

"Mondom, a retkes fideszes kurva anyádnál..."

Folytasd, kiscsibém. Megy ez neked még jobban is.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

1ghost 2018.02.20. 08:46:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Bravehearth:

"Van oka, bizony. Mert ugye szeretnél német szintű ÁFA-t, s közben szintén német szintű oktatást, egészségügyet stb. Matekozd már ki, hogyan menne ez töredéknyi GDP-ből. "

Te mocskos orbántroll! Az arányok számítanak, nem az abszolút összeg! Már megint pofán verte a valóság a hazugságodat.

Mondom, a retkes fideszes kurva anyádnál mentegesd a tolvaj, korrupt gazdádat, hátha ő elhiszi.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

1ghost 2018.02.20. 08:15:55

@Bravehearth:

Na mi van te szarházi orbántroll? Látom, aludni sem tudtál. Nem csoda bazdmeg, hurokkal a nyakán kinek van hozzá kedve, igaz?

Te agyhalott orbánfasz! Hár már úgy elhülyültél, hogy a másik nickeddel társalogva próbálsz társakat keresni! Te szánalmas orbánbohóc, már lassan hülyébb vagy, mint a tolvaj gazdád.

A lényeg, hogy a kopasz, hájas fejed nem sokára a cellarács mögött fog díszelegni! De nem ám egy-két évig. Ó nem! Úgy készülj te szarházi, hogy még a műanyag lakat is rád fog rohadni olyan sokáig leszel bekasznizva a bűntársaiddal együtt, jobb ha már most barátkozol ezzel a gondolattal.

Ja, van egy másik rossz hírem is: az ótvar fideszes hazugságaitok már kiismerték a magyarok, azzal legfeljebb a bárcás fideszes kurva anyádnál érhetsz el valamit.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Bravehearth 2018.02.20. 06:44:48

@1ghost: "De nem sokára vastagon bevasalunk rajtatok mindent..."

Gyere gyépéharc! Gyere elém és vasalj be mindent! :-) És akkor személyesen, két kezeddel is elégtételt vehetsz! Persze az is lehet, hogy te fosod le a nyomorék bokád...

"Hazudtál, pofára estél..."

Neeem, kóros szövettenyészet balliba söpredék! Azt gondolod, hogy hazudtam, mert nem tudod értelmezni az írottakat, nincs hozzá agyad. Így jár az. akinek édestestvérek a szülei! Ez ilyen... Majd akkor pötyögj, ha a fröcsögés helyett konkrétumokkal, adatokkal, kimutatással és számokkal tudod bizonyítani, hogy nálad az igazság! ;-) Nos, ez nyilván utópia, így marad a dühöngés a rokiszékben. Hamarosan kitavaszodik és akkor legalább nyitott ablak mellett görnyedhetsz a gép előtt, kis szánalmas szerencsétlen! ;-)

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Üdv! Persze, hogy nem. Egy nyomorult kis csótányista balliba patkány. Anyukája kakaóján és a gépe előtt... Ebben a kóros sejttenyészetben becsület? Ugyan már! Az élete a legnagyobb büntetése! ;-)
B.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 00:05:05

@Bravehearth:

Ne gondold, hogy van benne annyi tisztesség, hogy személyesen is vállalja magát.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 00:04:12

Esetleg utána lehet olvasni annak, miért jönnek Nagy-Britanniából sokan Magyarországra műtétre - mert nem bírják kivárni az ottani várólistákat.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.20. 00:02:22

@vanRob:

"Biztosan van oka, hogy miért 27% az ÁFA, meg miért van a jövedéki adónak is ÁFÁ-ja. Vagy ha oka nincs, sorosozni még bármikor lehet, azzal elterelődik a figyelem."

Van oka, bizony. Mert ugye szeretnél német szintű ÁFA-t, s közben szintén német szintű oktatást, egészségügyet stb. Matekozd már ki, hogyan menne ez töredéknyi GDP-ből.

A falunkban lakó osztrákok itteni családjában a napokban két haláleset is történt, mindkettő kórházban. Ennek kapcsán hosszasan beszélgettem velük, és bizony azt mondták, hogy a körülményekhez képest nem is olyan rossz a magyar egészségügy az osztrákhoz képest sem. Persze nem olyan csillogó-villogó a kórterem, de maga az orvosi ellátás nem lényegesen rosszabb az osztráknál - persze itt nem a magánbiztostottakról beszélek.

Szóval lehet vinnyogni, aztán elolvasni a határátkelő - vagy valami hasonló - blog posztját az ír orvosi ellátásról...

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios

1ghost 2018.02.19. 22:47:04

"Éppen annyira arányos, mint bármely más hasonló választási rendszer. "

Te szarházi orbántroll. Hazudtál, pofára estél, ócska söpredék vagy, mindenki tudja rólad. Az emberiség legalja vagytok. De nem sokára vastagon bevasalunk rajtatok mindent, úgy készülj bazdmeg, mert olyat rég nem látott ez az ország, amit a korrupt tolvaj fajtád kapni fog.

Ja. Majd elfelejtettem. Az ótvar fideszes hazugságaiddal pedig legfeljebb a bárcás fideszes kurva anyádnál házalhatsz, ugyanis maximum ő a vevő rá.

Bejegyzés: Alkotmányos költség, bagatell ügyek, Elios
süti beállítások módosítása